نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بستری برای نمایاندن توانمندی آنهاست

سرپرست بهزیستی شهر تهران با اشاره به تداوم برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار گفت: نمایشگاه عرضه تولیدات و دست‌ساخته‌های مددجویان فرصتی برای نمایش و انعکاس ظرفیت‌ها و مهارت‌های مددجویان فراهم کرده و امیدواریم بر بهبود وضعیت معیشت آنها تاثیر نسبی مثبتی بگذارد.

محمود برزگر در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار شهر تهران در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در معرفی فعالیت‌های بهزیستی در حوزه زنان سرپرست خانوار گفت: زنان سرپرست خانوار از مهم‌ترین اقشار جامعه هدف بهزیستی هستند که تاثیر توانمندی این گروه در کل خانواده متبلور می‌شود.

برزگر با تاکید بر رویکرد بهزیستی بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار افزود: دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی شهر تهران در حال حاضر به ۳ هزار و ۷۶۲ مددجوی تحت پوشش، مجری، همیار و تسهیل‌گر برنامه‌های بسیاری ارائه می‌کند.

او افزود: برگزاری نمایشگاه پیش‌رو که در حمایت از این عزیزان برپا شده زمینه‌ای برای عرضه دست ساخته‌ها و تولیدات عزیزان تحت پوشش فراهم کرده و تداوم این برنامه‌ها، مستلزم مساعدت بخش‌های دیگر درون سازمانی، سایر ارگان ها، سمن‌ها و خیران است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار شهر تهران با تعامل دفتر توانمندسازی زنان، دفتر امور فرهنگی و بسیج این اداره تا پایان دهه فجر در محل ستاد بهزیستی شهر تهران برپا خواهد بود.

نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بستری برای نمایاندن توانمندی آنهاست

کد خبر: 57656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =