خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره‌بار شهرداری آغاز شد

آیین آغاز نسخه آزمایشی سامانه جورچین (خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره‌بار) برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، از نسخه آزمایشی سامانه جورچین (خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره‌بار) با حضور سعید جهانی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهر تهران رونمایی شد.

فصاحت با بیان اینکه اشکالات اساسی این سامانه در مدت اخیر توسط نیروهای سازمان فاوا برطرف شد، گفت: این سامانه به مدت دو ماه آزمایشی اجرا خواهدشد و در صورت پاسخگویی، در عرض ۶ ماه به صورت گسترده اجرایی خواهدشد. نرخ‌نامه آن بدون هیچ‌گونه افزایش نرخ‌نامه مصوب است و به جز هزینه حمل و نقل هزینه دیگری ندارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تأکید کرد: فروش بر خط اثر تنظیم قیمت در بازار را به دنبال خواهد داشت و نوع کشف قیمت بر اساس همین سامانه انجام خواهد شد که اطلاعاتی که در اختیار ما قرار خواهد داد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

جهانی با بیان اینکه اپلیکیشن جورچین یکی از برنامه های هوشمندسازی است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی بر این بود که در یک یا دو میدان شامل میدان صادقیه و جلال آل احمد، طرح را آغاز کنیم و شرایط به گونه‌ای خواهد بود که مردم با نصب اپلیکیشن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند.

وی تأکید کرد: هزینه‌ای بابت خرید از این اپلیکیشن جز هزینه حمل و نقل دریافت نخواهد شد که این اقدام منجر به حذف واسطه‌ها و کاهش ترافیک خواهد شد.

فصاحت با بیان اینکه به دنبال الگوی جدیدی در این سامانه هستیم، افزود: قرار بر این نیست که بدنه سازمان متورم و نیروی انسانی به سازمان اضافه شود؛ لذا الگوی جدیدی را در راه‌اندازی این سامانه دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم نقش تنظیم‌گری داشته‌باشیم.

کد خبر: 57800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =