تشکیل کمیته مشترک همکاری فی‌مابین شستا و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

جلسه پیگیری تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، جلسه پیگیری تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا و سیدرضا موسوی مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر و اعضای هیات مدیره این مجموعه برگزار شد. ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در این جلسه بر ضرورت هم‌افزایی اشاره کرد و گفت: در همایش سراسری شستا که تیرماه سال جاری برگزار شد، یکی از برنامه‌های مهم امضای تفاهم‌نامه با نهادها و سازمان‌های برون‌گروهی شستا بوده است. در آن همایش شعار ما «شستا؛ گام دوم، اقتصاد مردمی، ایران قوی» بود و بر این شعار پایبند هستیم و آن را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در آینده نزدیک فصل ضعف‌ها تمام می‌شود و فصل قوت‌ها آغاز؛ رسیدن به فصل مشترک با مجموعه‌های همتا از برنامه‌های شستا است. با همکاری و شناخت نقاط مشترک و تبدیل آن به برنامه‌های عملیاتی و اجرایی می‌توان به دستاوردهای بزرگ رسید.

مدیرعامل شستا با اشاره به حوزه‌های موضوع همکاری با مجموعه ستاد اجرایی امام خمینی (ره) تشریح کرد: حوزه‌های نوآوری و دانش‌بنیان، نفت، گاز و پتروشیمی، دارویی، بازار سرمایه، معدن و صنعت سیمان از جمله نقاط مشترکی است که می‌توان به‌عنوان سرفصل همکاری مشترک مورد توجه قرار گیرید.

بازیان افزود: تشکیل یک کمیته مشترک راهبری برای عملیاتی‌شدن این تفاهم‌نامه در دستور کار قرار گیرید. وظیفه این کمیته تصمیم‌سازی و ایجاد فرایند برای عملیاتی‌شدن برنامه‌ها و تصمیمات است.

کد خبر: 57882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =