کارگاه آموزشی بهره‌وری وزارت کار برگزار شد

کارگاه آموزشی بهره‌وری ویژه کمیته‌های تخصصی ارتقای بهره‌وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح ستاد، سازمان‌های تابعه و واحدهای استانی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «امیرحسین عموزاده» مدیرکل دفتر تحول اداری و بهبود روش‌ها در ابتدای این نشست، هدف از این دوره آموزشی را بازخوانی مطالب و محورهای اساسی حوزه بهره‌وری دانست و بر ضرورت و اهمیت موضوع بهره‌وری تأکید کرد.

او در ادامه گفت: در این بازخوانی مفاهیم، الگوها و دستورالعمل‌ها در سال ١۴۰۲ برای ارتقاء بهره‌وری مبنای کار است.

در ادامه این نشست، اسماعیل حبیبی، مشاور سازمان ملی بهره‌وری به آموزش مبانی و تکنیک‌های بهره‌وری(مقدماتی و پیشرفته) پرداخت. او با اشاره به این‌که یکی از مشکلات کشور کاهش بهره‌وری است، گفت: به تناسبی که هزینه صرف می‌شود از آن بهره‌برداری لازم صورت نمی‌گیرد.

حبیبی با اشاره به مراحل یادگیری بهره‌وری اضافه کرد: تغییر در دانش، تغییر در نگرش، تغییر در رفتار فردی، تغییر در رفتار گروهی و سازمان یادگیرنده از جمله مراحل یادگیری بهره‌وری است.

مشاور سازمان ملی بهره‌وری بر ضرورت تغییر ساختار و مسیر حوزه بهره‌وری تأکید کرد و گفت: لازم است اقداماتی در جهت افزایش بهره‌وری صورت گیرد.

کد خبر: 58233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =