فعالیت در مجموعه‌های بهزیستی و خدمات اجتماعی باید مردمی باشد

استاندار کرمان گفت: کار مجموعه‌های بهزیستی و خدمات اجتماعی با کار دولت، عملیاتی نیست و هر چه قدر دولت بخواهد کمک کند در این حوزه‌ها توفیق چندانی حاصل نخواهد شد و فعالیت در این حوزه‌ها حتما باید با حضور مردم باشد و عمده کار نیز هم‌اینک بر دوش همین آحاد ملت است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی فداکار شامگاه پنجشنبه در گردهمایی پزشکان و خیرین همکار با بهزیستی، با اشاره به اینکه کاری که توسط مردم برای مجموعه بهزیستی انجام می‌شود با کیفیت بالا و هزینه کمتری است، بیان کرد: احساس روانی ناشی از کمک و کار خیر در بازتاب اجتماعی کاری که توسط مردم انجام شود، بیشتر است.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از زحماتی که همه شما عزیزان می‌کشید، امیدوارم خداوند به برکت این ایام به همه شما، عمر و در زندگیتان سلامتی و عاقبت بخیری دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست افزود: در ایام بسیار مبارک رمضان و روز تولد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت این امام عزیز در خدمت شما بزرگواران هستیم و باید بگوییم بخشش در وجود همه ما بوده اما وجود این خصیصه در این امام بزرگوار به صورت خاص تجلی یافته از این رو از ایشان به عنوان کریمه اهل بیت یاد می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی ادامه داد: از همه به ویژه پزشکان و اعضای کادر درمان که زحمت کشیدند و ارتباط تنگاتنگ با مجموعه بهزیستی دارند و همچنین از مدیرکل بهزیستی که در مجموعه خودشان اهتمام جدی برای پیگیری وضعیت افراد زیر مجموعه این نهاد دارند، تشکر و قدردانی داریم.

موضوعات مربوط به حقوق و دستمزد افراد زیر مجموعه بهزیستی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات مربوط به حقوق و دستمزد افراد زیر مجموعه بهزیستی، گفت: با توجه به تغییراتی که ما در بحث‌های تورمی کشور داشتیم در طی سال‌های اخیر پیشنهاداتی مطرح شده برای این که بشود حداقل متناسب با رشد تورمی بخشی از این مجموعه را پوشش داد.

عدالت در پرداخت حقوق‌ها

پورابراهیمی با اشاره به وضعیت دستمزدها در مجموعه بهزیستی، گفت: امسال هم متوسط نرخی که حقوق و دستمزد افزایش پیدا می‌کند ۲٠ درصد است ولی به این شکل است که افراد دارای حقوق‌های پایین‌تر، عددهای بیشتری می‌گیرند و افراد دارای حقوق‌های بالاتر، عددهای کمتری خواهند گرفت، که البته ما در مجلس شورای اسلامی تلاش داریم این موضوع به عدالت نزدیک باشد زیرا خیلی از افراد ما انگیزه و تلاششان برای کار علمی و تخصصی اگر این رویه جلو رود به حداقل ممکن می‌رسد.

او تاکید کرد: امیدواریم شرایط کشور وضعیت بهتری پیدا کند و درآمدهای دولت و مسائل بودجه‌ای بهتر شود تا با توجه به شرایط تورمی همه افراد جامعه تحت پوشش قرار گیرند.

کد خبر: 59203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =