خانواده‌هایی که از طریق طرح جوانی جمعیت صاحب زمین مسکونی می‌شوند

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: خانواده‌هایی که پس از تاریخ بیست و چهارم آبان ماه سال ۱۴۰۰ صاحب سومین فرزند خود شده‌اند می‌توانند از مزایای طرح جوانی جمعیت استفاده کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا عابدی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در دولت سیزدهم به هر ۲ خانوار متقاضی حمایت های دولت مسکن جوانی جمعیت یک قطعه زمین به صورت رایگان اهدا می‌شود تا در ۲ طبقه این خانواده‌ها را صاحب خانه کند.

او ابراز کرد: سبز بودن فرم «ج» متقاضی از شرایط اصلی استفاده از مزایای طرح مسکن جوانی جمعیت برای حمایت از خانه دار شدن خانواده‌های با بیش از سه فرزند است.

عابدی تاکید کرد: سبز بودن فرم سبز به این معناست که متقاضیان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده و همچنین سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشند.

او تصریح کرد: نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از دیگر شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد: ۱۷۴ خانواده در این شهرستان با شرط داشتن سه فرزند و بیشتر، متقاضی استفاده از حمایت‌های دولت در خصوص مسکن هستند که همه این خانواده ها شرایط استفاده از مزایای مذکور را دارند.

عابدی عنوان کرد: تاکنون ۷۰ خانواده گچسارانی متقاضی استفاده از طرح جوانی جمعیت تایید نهایی شده‌اند و ۱۹ نفر برای دریافت زمین تشکیل پرونده داده‌اند.

کد خبر: 59295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =