وظیفه مسئولان فراهم‌آوری شرایط حضور افراد دارای محدودیت در جامعه است

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان راور در سال جدید در محل فرمانداری و با حضور روسا ونمایندگان ادارات عضو برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، با پیگیری بهزیستی شهرستان راور اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان راور در سال جدید در محل فرمانداری و با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

رضا عباسی فرماندار راور در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به استفاده از توان افراد دارای محدودیت و معلولیت در همه ابعاد فردی و اجتماعی گفت: حضور پر رنگ و فعال این قشر از افراد جامعه منوط به فراهم‌بودن شرایط مناسب به منظور حضور آنان در همه فضاهای عمومی اجتماع است.

او در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای دقیق و درست بخشنامه‌های مرتبط و مصوبات مناسب‌سازی شهری و همچنین اجرای کامل و بی‌نقص مناسب‌سازی در پروژه‌های در دست اقدام توسط شهرداری و نیز دقت در صدور مجوزهای پایان کار خطاب به مدیران ادارات عنوان کرد : چنانچه دفتر رییس اداره در طبقه بالا قرار داشته و ارباب رجوع توان دسترسی به مدیر را نداشته باشد مدیر آن مجموعه موظف است به طبقه همکف آمده و پاسخگوی مراجعه کننده باشد.

در ادامه این جلسه حمیدرضا نخعی، رییس بهزیستی راور با تقدیر از همراهی و همکاری ارزشمند دستگاه‌هایی که به مقوله مهم مناسب‌سازی دقت نظر دارند و اقدامات قابل قبولی در این زمینه داشته اند، افزود: حرکت و سیاست کلی و اصلی سازمان بهزیستی کشور در سال‌های اخیر توجه به نیازها و ابزارهای توانمندسازی پایدار جامعه بوده است و در این بین توجه به بحث مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی که از اقدامات و شرایط زیربنایی توانمندسازی جامعه هدف به شمار می‌آید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او تاکید کرد : وظیفه مسئولین فراهم‌کردن شرایط حضور افراد دارای محدودیت در جامعه است.

کد خبر: 59397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =