رشد بی سابقه بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در سال ۱۴۰۲

ذبیح‌اله عابدینی، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ این صندوق در قانون بودجه کل کشور، نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۶۵ درصد افزایش یافته که از ابتدای تاسیس صندوق بی‌سابقه است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عابدینی با اعلام این خبر افزود: بودجه صندوق در سال گذشته بعد از ۲ سال از محل جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها، به بودجه عمومی منتقل و نسبت به بودجه سال قبل ۴۰ درصد رشد داشته است که از این میزان، بیش از ۹۰ درصد تخصیص یافته و پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی صندوق اضافه کرد: با لطف الهی، حمایت‌های مدیرعامل و تلاش و پیگیری‌های مستمر اداره کل برنامه و بودجه صندوق، بودجه مصوب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۱۴۰۱ به میزان ۹۱ درصد تخصیص داده شده است.

او با تأکید بر بی سابقه بودن رقم دریافتی صندوق از دولت در مدت فعالیت ۱۷ ساله صندوق، اعلام کرد: بودجه ابلاغی سال ۱۴۰۱ نشان از همت والای دولت مردمی سیزدهم برای خدمت به اقشار محروم و کم برخوردار است.

عابدینی با توضیح درباره ردیف تصویب، تخصیص، تامین و پرداخت بودجه صندوق، بیان کرد: ابراز امیدواری کرد با سرمایه‌گذاری به‌موقع و بهینه، موجبات پایداری صندوق و حفظ و گسترش دارایی کشاورزان، روستاییان و عشایر محقق شود.

کد خبر: 59403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =