گسترش تعاملات بهزیستی و شهرداری در خدمت رسانی به جامعه هدف

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با شهردار منطقه سه بندرعباس در راستای گسترش تعاملات برون‌سازمانی، هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی هرمزگان؛ سامیه جهانشاهی با همراهی صفورا دریاپیما، سرپرست بهزیستی شهرستان بندرعباس در راستای گسترش تعاملات‌برون‌سازمانی، هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک با عباس بهمن‌زاده، شهردار منطقه سه بندرعباس دیدار کرد.

جهانشاهی در این دیدار که در محل دفتر مدیریت شهرداری منطقه سه انجام شد ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تسلیت ایام سوگواری امام اول شیعیان، حضرت علی (ع) خدمات سازمان بهزیستی در حوزه‌های مختلف به جامعه هدف و عموم را تشریح کرد.

او با اشاره به برخی زمینه‌های مشترک فعالیت بهزیستی و شهرداری‌ها در خدمت‌رسانی به جامعه هدف شامل (خدمت‌رسانی به مطالبات مددجویان تحت پوشش، نگهداری از سالمندان، ایتام و افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و خیابانی و معتادین متجاهر) از همراهی و تعامل شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد و افزود : همه این خدمات در سایه تعامل، همدلی و همراهی محقق شده است.

شهردار منطقه سه بندرعباس نیز با تقدیر از خدمات تخصصی و حمایتی بهزیستی، در راستای همراهی همه جانبه با این نهاد اعلام آمادگی کرد و اظهار کرد :شهرداری همواره پای کار و آماده خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی است و در این مسیر از همه توان، ظرفیت و امکانات در اختیار استفاده می‌کنیم.

عباس بهمن زاده اضافه کرد : بسیار خرسند خواهیم بود که مجموعه شهرداری نیز در این ماه سراسر فضیلت سهمی در راستای خدمت به محرومین و افراد دارای معلولیت داشته باشیم و گامی هرچند اندک برای رضایت خداوند و خدمت‌رسانی به نیازمندان برداریم.

او در ادامه از آمادگی برای اهدای زمین جهت احداث مرکز نگهداری سالمندان و ایتام در بندرعباس خبر داد و افزود: امید است با همیاری و همکاری بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

کد خبر: 59446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =