پرداخت بیش از  ۸۰ درصد تسهیلات کرونایی حمل‌ونقل

در شرایطی که حدود ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش‌های مختلف حمل و نقل در نظر گرفته شده بود، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که تا کنون حدود ۸۰ درصد آن پرداخت شده و برخی  از بخش‌های حمل و نقل به صورت کامل تسهیلات کرونایی شان را دریافت کرده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در پی شیوع کرونا در کشور حوزه حمل‌ونقل یکی از بخش‌های اقتصادی بود که بیشترین آسیب را به خود دید و در همین راستا بر اساس آمارهای اعلام شده حدود ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان برای بخش‌های مختلف، زمین، هوایی و دریایی تسهیلات پیش‌بینی شد اما همچنان برخی از آن‌ها موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند.

محمد اسلامی –وزیر راه و شهرسازی- در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اظهار کرد: تسهیلات کرونایی که در وهله نخست برای بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی اختصاص پیدا کرد تا بیش از ۸۰ درصد پرداخت شده است. البته برخی از آن ها مانند راننده‌های حمل و نقل جاده‌ای و شرکت‌های متبط با این حوزه به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی پرداخت شده و برخی از فعالان و شرکت‌های حمل و نقل ریلی همچنان موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند و امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق بیافتد.

وی افزود: البته ۸۰ درصد شرکت‌های حمل و نقل ریلی تا کنون موفق به دریافت تسهیلات کرونایی مورد نظر نشده و در فرآیند دریافت قرار داشته و بایستی مشکلات خودشان را با بانک حل کنند تا بتوانند هر چه سریعتر مبالغ تعیین شده را از بانک‌های عامل بگیرند.

انتهای پیام

کد خبر: 5946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =