اراده دولت سیزدهم رفع غبار محرومیت است

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم اراده کرده که به عنوان خادم در راه رفع غبار محرومیت از پای ننشسته و با برنامه‌های منظم و مدون امور را پیش ببرد که این موضوع نیازمند همکاری تمام قوا از جمله مجلس و نمایندگان انقلابی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی امروز ۶ اردیبهشت در آیین کلنگ‌زنی طرح واحد تبخیر کلر مایع در مجتمع پتروشیمی آبادان یکی از اهداف سفر به استان را نظارت میدانی بر عملکردها در حوزه وزارت کار و بهره‌برداری از چندین طرح تولیدی اقتصادی و صنعتی در خوزستان عنوان کرد.

او اشاره کرد: رئیس‌جمهوری فردا دوباره به خوزستان سفر می‌کند. به دلیل مسائل و مشکلات موجود در این استان در سفر قبل به نسبت جمعیت و نیاز استان بیشترین منابع به استان خوزستان اختصاص یافت.

مرتضوی اضافه کرد: سفر اول رئیس‌جمهوری دارای مصوبات فراوانی بود. منابع نیز متناسب با نیازها در نظر گرفته و بخش اعظمی از منابع نیز محقق شد. اقدامات جهادی دولت رئیسی از الطاف خداوند رحمان است. در سایر حوزه‌ها نیز به این استان عزیز توجه ویژه‌ای شده است؛ همانگونه که در زلزله «اندیکا» شخص رئیس‌جمهوری به منطقه سفر کرد.

وزیر تعاون ادامه داد: حضور چندباره رئیس‌جمهور در این مناطق نشان از اراده دولت برای رفع مشکلات شهرهای جنوبی کشور است. برای رفع مشکلات این مناطق باید طرح‌های توسعه‌ای در مجاورت طرح‌های بزرگ به سرانجام برسد تا اشتغال پایدار بماند و برای همه مردم منطقه دارای منابع باشد.

مرتضوی با اشاره به این‌که شرکت‌ها باید مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، گفت: در طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر فعالیت‌های زیرساختی خوبی پیش‌بینی شده است و باید کارهای اساسی انجام شود.

وزیر کار گفت: هفته کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک می‌گویم و دست تک تک کارگران عزیز را می‌بوسم و تلاش خواهیم کرد که کارگران بهترین شرایط را برای کار داشته باشند. در این آیین واحد تبخیر کلر مایع در مجتمع پتروشیمی آبادان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران استانی در شهر آبادان کلنگ‌زنی شد.

بهره‌برداری از چندین طرح اقتصادی، عمرانی و بهداشتی و آغاز عملیات اجرایی برخی طرح‌های اقتصادی، دیدار و نشست با مسئولین استان و همچنین حضور در چند واحد کارگری به منظور دیدار با کارگران از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مرتضوی به استان خوزستان است.

کد خبر: 59495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =