کارگران جویای کار نباید بدون شغل بمانند

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه 6 اردیبهشت) در سفر به آبادان گفت: بر این باور هستیم که کارگران جویای کار نباید بدون شغل بمانند و زمینه برای ادامه فعالیت‌ آن‌ها به‌ویژه بعد از تکمیل طرح‌ها ادامه یابد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در ادامه افزود: پالایشگاه آبادان طرح‌های مؤثری برای افزایش تولید دارد که در آینده شروع خواهند شد ضمن این‌که طرح‌های توسعه‌ای میادین نفتی نیز به‌زودی آغاز به کار خواهند کرد؛ این موارد زمینه توسعه اشتغال را با همکاری بخش خصوصی فراهم خواهند کرد.

او با اشاره به تأکید رئیس دولت درباره تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در سراسر کشور اضافه کرد: بیشتر طرح‌ها باید در بازه زمانی دو تا سه ساله تعریف شوند زیرا طولانی‌شدن روند اجرایی این طرح‌ها، خسارات زیادی در پی خواهد داشت و شعار دولت سیزدهم به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه‌تمام است.

وزیر کار با اشاره بهره‌برداری از چهار مخزن انباشت و ذخیره‌سازی قیر در کارخانه پاسارگاد آبادان، افزود: ایران سال‌ها است در حوزه تأمین و تولید قیر خودکفا شده و طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش صادرات در حال اجرا هستند.

مرتضوی گفت: با اجرایی‌شدن این طرح و همچنین طرح توسعه‌ای که در بندر ماهشهر اجرا خواهد شد زمینه لازم برای بارگیری کشتی‌های بزرگ به مقاصد مختلف دنیا و صادرات قیر فراهم می‌شود.

او افزود: شرکت قیر پاسارگاد در قالب مسئولیت اجتماعی سهمیه قیر اختصاصی به شهرهای آبادان و خرمشهر را افزایش داد تا عملیات آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر سریع‌تر و باکیفیت بهتری ادامه یابد.

کد خبر: 59496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =