بازدید مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز از شرکت صنایع غذایی سمیرا

در حاشیه بازدید مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز از شرکت صنایع غذایی سمیرا، بر لزوم پرداخت حقوق و حق بیمه به موقع کارگران تاکید شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، همزمان با فرارسیدن روز جهانی کارگر، داود سعدزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان به همراه داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز و مسئولان حراست و روابط عمومی اداره کل و مدیریت درمان استان، از شرکت مواد غذایی ماکارونی سمیرا بازدید کردند و روز کارگر را تبریک گفتند.

سعدزاده در حاشیه این بازدید گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان البرز با بیش از ۳۴ هزار کارفرما در ارتباط بوده و در حدود ۳۴۰ هزار نفر جمعیت بیمه شده اصلی را تحت پوشش خود دارد که با احتساب افراد تحت تکفل، بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه‌شدگان اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز افزود: تقریباً نیمی از جمعیت کشور در کنار وزارت بهداشت، از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردارند.

سعد زاده بیان کرد: تامین اجتماعی در بین دستگاه‌های اجرایی استان حساسیت خاصی دارد چرا که تمامی وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی از منابع وصول حق بیمه حاصل شده و تمامی آن برای پرداخت مستمری‌ها و هزینه‌های جاری استفاده می‌شود همواره به‌رغم مشکلات فراوان تلاش ما بر این است که پرداخت‌های این عزیزان را به موقع انجام دهیم .

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: تعهدات شما در قبال کارگران اعم از حقوق و حق بیمه شایسته قدردانی است ما هم در کنار شما تلاش می‌کنیم تا چشم اندازی را برای کارگران ترسیم کنیم تا با پشتوانه ای مناسب در امر تولید و کار فعال باشند.

وی با اشاره با شعار سال و حرکت در جهت تحقق این شعار افزود: شاید ما نتوانیم با توجه به ساختار و وظایف خود در جهت مهار تورم قدمی برداریم ولی در زمینه رشد تولید تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در جهت رشد و شکوفایی و ایجاد شرایط مناسب فعالیت کارگاه‌ها و حرکت کنیم و امروز هدف ما از بازدید این مجموعه این است که بتوانیم این شرکت و شرکت‌هایی که با برنامه و هدف در جهت رشد و تولید و حمایت از اشتغال قدم برمی‌دارند دیدار داشته و از زحمات و خدمات آنان حمایت و تشکر و قدردانی کنیم.

در این بازدید با اهدای لوح سپاس با امضای دو مدیر از زحمات، تلاش ها و همکاری های مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سمیرا تشکر و قدردانی شد.

کد خبر: 59680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =