صبا تامین، تسهیلگر امور مالی و صادراتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری است 

مدیر عامل گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه اکسپو گفت: امیدواریم که با برگزاری خوب اکسپو زمینه توسعه صادرات شرکت‌های سرمایه‌گذاری مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی فراهم شود و صبا تامین نیز بتواند در حوزه مشاوره و تامین مالی و جذب سرمایه‌های خارجی ظرفیت‌های خود را به منصه ظهور برساند.

محمدجواد میرطاهر در گفت و گو با خبرنگار آتیه آنلاین مستقر در نمایشگاه اکسپو گفت: این گروه بازوی مالی و سرمایه‌ای صبا تامین مجموعه وزارت مجموعه وزارت کار و تامین اجتماعی است.

میرطاهری با تاکید بر نقش این گروه مالی در حوزه کمک به تامین مالی خارجی شرکت‌ها افزود: یکی از اقدامات مهمی که ما می توانیم انجام دهیم این است که به شرکت‌ها در حوزه تامین مالی کمک برسانیم ‌ به‌ویژه در این نمایشگاه که موضوع صادرات مطرح است صبا تامین در زمینه ارایه مشاوره و تامین مالی مربوط به پروژه‌های مشترک شرکت‌های وزارتخانه با هلدینگ‌های خارجی نیز می‌تواند اثربخش و مفید نقش خود را ایفا کند.

او افزود: صبا تامین ارایه الگو و مدل‌های تجاری و تامین مالی در حوزه اوراق ارزی نیز دارای توانمندی و ظرفیت‌های خوبی است. اگر بتوانیم اوراق ارزی را منتشر و به فروش برسانیم راه حل مناسب برای تامین مالی شرکت‌های ایرانی صادرکننده است.

مدیر عامل گروه مالی صبا تامین افزود: صبا تامین می‌تواند در حوزه بورس کالا و جذب سرمایه از شرکت‌هایی که متمایل به سرمایه‌گذاری در ایران هستند حمایت کند و این مهم را به به خوبی به انجام برساند.

او با اشاره به ظرفیت خوب نمایشگاه اکسپو در حوزه صادرات افزود: امیدواریم که نمایشگاه اکسپو به خوبی برگزار شود و بتواندآغاز و بستر خوبی برای توسعه صادرات فراهم آورد و گروه صبا تامین نیز بتواند تسهیل‌کننده امور تامین مالی خارجی، انتقال وجوه و جذب سرمایه برای شرکت‌ها و ورود به بورس کالاها باشد.

نمایشگاه اکسپو تهران امروز ۱۷اردیبهشت با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری وزارت کار و تامین اجتماعی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

کد خبر: 59825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =