ارتباط با مشتریان خارجی و توسعه بازار صادراتی،دستاورد مهم حضور در اکسپو است

رئیس صادرات شرکت توفیق دارو گفت: پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با استقبال خوبی از سوی هیات‌های خارجی مواجه شده، بنابراین فرصت مغتنمی در اختیار شرکت‌های توانمند صادراتی قرار گرفته است. حضور هیات‌هایی از کشورهای کنیا، تانزانیا، عراق، افغانستان، صربستان و هند در غرفه توفیق دارو منجر به آغاز مذاکرات خوبی در زمینه صادرات شده است.

مینا افضلی، رئیس صادرات شرکت توفیق دارو در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگو با «آتیه آنلاین» با اشاره به اینکه شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو به عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده مواد موثره دارویی از پتانسیل‌های قابل توجهی در زمینه صادرات محصولات خود برخوردار، افزود: در این زمینه فعالیت‌های قابل توجهی نیز در کشورهای مختلف از جمله ترکیه، حوزه CIS، آفریقای جنوبی و سایر کشورهای منطقه انجام شده است که امید می‌رود به زودی خبرهای خوبی در این رابطه منتشر شود.

وی افزود: محصولات شرکت توفیق دارو از جمله مواد با فناوری پیشرفته و اصطلاحا High Tech است که این شرکت از جمله اولین شرکت‌هایی در منطقه است که به دانش فنی سنتز و تولید این مواد دست یافته است.

رئیس صادرات شرکت توفیق دارو اضافه کرد: به دلیل همین قابلیت، مزیت رقابتی قابل توجه در زمینه TTM (زمان ورود به بازار) برای این شرکت در زمینه صادرت، در کنار تعهد به تامین نیاز داخل کشور، ایجاد شده است.

افضلی همچنین با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی چه در داخل کشور از جمله ایران اکسپو ۲۰۲۳ و چه نمایشگاه‌های خارج از کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای صادراتی به شمار می‌آید، گفت: توسعه بازارهای صادراتی، برندینگ، ارتباط مستقیم با شرکت‌های تولیدکننده و متقاضی از جمله مهم‌ترین اهداف حضور در این نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود.

کد خبر: 59945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =