تشکیل جلسه کمیته اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان البرز

جلسه کمیته اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان البرز با هدف بررسی و تسهیل ارائه خدمت اشتغالزایی افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، این جلسه با حضور وجیهه محمدی‌فلاح، مدیرکل بهزیستی البرز، معاونین ستادی، رؤسای شهرستان‌ها و کارشناسان دفتر اشتغال در محل سالن اجتماعات بهزیستی البرز تشکیل شد.

وجیهه محمدی‌فلاح درباره برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اشتغال جامعه هدف گفت: افراد بدون شغل مناسب و درآمد کافی، در معرض آسیب‌های متعدد فردی، اجتماعی، روحی و خانوادگی قرار دارند از همین رو نیاز است مددکاران و کارشناسان دفتر اشتغال بهزیستی جهت مرتفع کردن این معضل اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه بر لزوم همراهی بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: به‌زودی درنظر داریم جلسه‌ای با بانک‌های عامل در حضور استاندار محترم داشته باشیم تا با تاکید حداکثری مقام عالی دولت در استان البرز شاهد همراهی و همکاری بیش از پیش بانکها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزود: روسای بهزیستی شهرستان‌های تابعه نیز جهت تسهیل فرایند اعطای وام اشتغالزایی به مددجویان باید تلاش کنند با بانک‌های طرف قرارداد در شهرستان متبوع خود تعامل مطلوب داشته باشند و جهت کوتاه نمودن فرایند ارائه خدمت بصورت مستقیم با بانکهای شهرستان مکاتبه کنند.

در ادامه معاون مشارکت‌های مردمی و کارشناس مسئول دفتر اشتغال استان، گزارشی از عملکرد تسهیلات اشتغالزایی و سامانه رصد ارائه دادند و درباره لزوم پیگیری اطلاع‌رسانی سامانه افراد جویای کار در سطح معاونت‌ها و شهرستان‌ها و نیز در زمینه نظارت فنی، میدانی و نظارت‌های مستمر بر اشتغال‌های ایجاد شده تاکید کردند.

کد خبر: 59960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =