بزرگترین و سریع‌ترین تامین مالی تاریخ بازار سرمایه با انتشار ۸۰۰۰ میلیارد تومان اوراق

سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه اکسپو از جریان عملکرد و خدمات این گروه قرار گرفت و با مدیر عامل شرکت گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین در محل نمایشگاه اکسپو، محمدجواد میرطاهر، مدیر عامل شرکت گروه مالی صبا تامین در جریان بازدید وزیر کار از غرفه این شرکت، فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه را تشریح کرد.
او در معرفی کارگزاری صبا تامین گفت که این کارگزاری در حوزه بورس کالا، انرژی و اوراق بهادار فعالیت دارد.
میرطاهر در بیان خدمات سبدگردان اندیشه صبا این گروه اضافه کرد: این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات قابل ارائه در حوزه سرمایه‌گذاری به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند.
او در تشریح فعالیت‌های اندیشه صبا افزود: صندوق‌های سهامی، درآمد ثابت، سرمایه‌گذاری در اوراق دولتی و صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر طلا و سبدگردانی اختصاصی و خدمات برخی از فعالیت‌های این مجموعه است.
میرطاهر گفت که خوشبختانه در حوزه ارایه خدمات تامین مالی گروه مالی صبا تامین از طریق شرکت مالی تامین سرمایه امین موفق به ارایه خدمات به مجموعه بزرگ سازمان تامین اجتماعی است.
او در مرور دستاوردهای ارزنده گروه مالی صبا تامین در سال ۱۴۰۱ به انتشار ۴ هزار میلیارد تومان اوراق برای شرکت شستا در اسفند و ۴ هزار میلیارد تومان برای سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و گفت که این اتفاق بزرگترین و سریع‌ترین تامین مالی تاریخ بازار سرمایه بود.

میرطاهر در پاسخ به پرسش وزیر درباره میزان مذاکرات گروه با تجار خارجی در محل نمایشگاه گفت که استقبال خوب بوده و با هیات‌هایی از کشورهای امارات، ترکیه و چین مذاکراتی انجام شده است.

شرکت گروه مالی صبا تامین از ۱۷ اردیبهشت در سالن شماره ۲۷ نمایشگاه اکسپو در نمایشگاه بین المللی حضور دارد و مشغول مذاکرات و گفتگوهای تجاری با هیات‌های خارجی است.

کد خبر: 59961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =