تامین منابع مجهزترین درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی در محلات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان محلات گفت: منابع درمانگاه تامین‌اجتماعی محلات به معنی واقعی تامین شده است و این درمانگاه از مجهزترین درمانگاه‌های تخصصی استان مرکزی خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی، صولت مرتضوی، در سفر به شهرستان محلات و در جریان بازدید از مراحل اجرایی درمانگاه تامین‌اجتماعی این شهرستان بیان کرد: به منظور نظارت میدانی بر پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور در دور اول سفرهای استانی و ارزیابی پیشرفت‌ها و رفع موانع و مشکلات وارد استان شده‌ایم.

وی افزود: در شهرستان محلات چند طرح از جمله طرح درمانگاه تامین‌اجتماعی وجود دارد که یکی از مجهزترین درمانگاه‌های تخصصی در سطح استان خواهد بود. عملیات اجرایی آن آغاز و منابع آن نیز به معنی واقعی تامین شده است و امیدوار هستیم در یک بازه زمانی مناسب به بهره‌برداری برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان وعده بهره‌برداری طی ۱۸ ماه را داده و پیمانکار نیز بر این مسئله صحه خواهد گذاشت. معتقد هستیم که کمتر از ۱۸ ماه نیز می‌توان پروژه را به اتمام رساند که امیدواریم مبارک مردم باشد.

کلنگ درمانگاه محلات اسفند ماه سال گذشته در ایام فرخنده میلاد حضرت مهدی (عج) و همزمان با آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۷۸ پروژه عمرانی تامین‌اجتماعی در ۲۳ استان، با زیربنای دو هزار و ۵۵۰ متر در زمینی به مساحت هفت هزار و ۷۰ متر به زمین خورد.

شهرستان محلات ۴۳ هزار نفر بیمه شده دارد و دارای پوشش بیمه ای ۷۸ درصد است.

کد خبر: 60089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =