لزوم تدوین طرح جامع توسعه ۲۰ ساله در چوکا

ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ضمن حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا از واحدهای این مجتمع صنعتی شمال کشور بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آلاین به نقل از شستا، در ابتدای این بازدید باقر کاظمی، مدیرعامل مجتمع چوکا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر، به بیان برنامه‌های در دست اجرا و آتی پرداخت.

مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت در برنامه‌های توسعه‌ای چوکا گفت: چوکا میراث گذشتگان است و برای حفظ و توسعه این میراث باید نگاه ملی داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت دارایی‌ها و املاکِ چوکا افزود:ما (مجموعه شستا) به عنوان سهامدار اصلی چوکا پای کار هستیم تا چوکا به رونق کامل برسد و برای رسیدن به این مهم، طرح جامع توسعه ۲۰ ساله را در چوکا تدوین و اجرا خواهیم کرد.

مدیرعامل شستا در ادامه با بیان این مطلب که رونق چوکا نیازمند تدوین سند توسعه است، گفت: با تلاش یکدیگر تمامی بخش‌های کارخانه اعم از واحدهای مختلف تولیدی می‌بایست راه‌اندازی شود و در گام بعدی طرح‌های تفریحی و گردشگری و املاک چوکا ساماندهی شده و به بهره‌برداری برسد.

در بخشی از این بازدید، از پنج محصول جدید فناور در شرکت چوکا با مشارکت شرکت دانش‌بنیان سبو سیب سلامت نیز رونمایی شد که مناسب برای انواع بستر کشت هستند.

در این دیدار مسعود اسم خانی، مدیر عامل تاپیکو و ابراهیم نصرالهی، مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) نیز حضور داشتند.

کد خبر: 60142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =