نزدیک به ۱۶ هزار کارگر ساختمانی استان گلستان، تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند

در راستای توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گلستان با اعضا انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گلستان، در ابتدای این نشست قربان زنگانه، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهینه به این گروه از بیمه‌شدگان افزود: در استان گلستان حدود پانزده هزار و ۹۰۸ کارگر ساختمانی تحت پوشش این سازمان قرار دارند و تمامی سعی و تلاش سازمان در ارائه هرچه بهتر خدمات به این عزیزان است.

وی بررسی دقیق از وضعیت اشتغال کارگران ساختمانی را امری ضروری دانست و بیان کرد: بهره‌مندی کارگران واقعی ساختمانی از خدمات این سازمان حق مسلم این عزیزان است و تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته‌ایم.

زنگانه با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از آخرین وضعیت کارگران ساختمانی گفت: استفاده کارگران ساختمانی از خدمات متنوع این سازمان از اهمیت بالایی نزد ما برخوردار بوده و این مهم حق الناس است و وظیفه همه متولیان امر این است که نهایت دقت لازم در این زمینه را داشته تا خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود.

در ادامه محمدی رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی نیز ضمن تشکر از مجموعه سازمان تامین‌اجتماعی در استان گلستان، همراهی این سازمان با کارگران ساختمانی در استان را مایه دلگرمی جامعه کارگری دانست و گفت: همواره سعی ما بر این بوده است که با هم‌افزایی با بازرسان و مسئولین تامین‌اجتماعی استان از حق کارگران واقعی ساختمانی در بهرهمندی از مزایای این سازمان دفاع کنیم.

کد خبر: 60243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =