تقدیر مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان از مترجم کتاب "علوم اعصاب در رهبری"

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان در حاشیه رونمایی از کتاب "علوم اعصاب در رهبری" از ایرج ایسوند، مترجم این کتاب تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، در مراسمی با حضورهدایت اله عبدی‌زاده؛ مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان، علیرضا کاویان، مریم حیدریان و مهرنوش امیری، معاونین مدیریت درمان و جمعی از روسای ادارات و کارکنان ستادی از کتاب "علوم اعصاب در رهبری" ترجمه ایرج ایسوند رونمایی شد.

عبدی‌زاده با بیان اینکه، کتاب زیربنای تمدن بشری است گفت: در عصر حاضر که روزگار دانش، تعقل، فرهنگ و تکنولوژی است کتاب از بهترین وسایل ایجاد ارتباط به شمار می‌رود. حتی در عصر تکنولوژی هنوز هم سخن مکتوب یا همان کتاب، وسیله بسیار خوب و ارزشمندی برای انتقال دانش‌ها، گسترش بینش‌ها و القای مفاهیم است.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان با ابراز خرسندی از ترجمه وانتشار کتاب "علوم اعصاب در رهبری" ضمن تقدیر از ایسوند، از کارکنان خواست در زمینه های علمی و فرهنگی و ارتقاء دانش تولید محتوا کنند.

ایرج ایسوند، مترجم این کتاب ضمن تقدیر از توجه مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان گفت: از اینکه در مدیریت درمان به کتاب و حوزه قلم توجه شد و این برنامه رونمایی را انجام دادند کمال تشکر را دارم.

کارشناس متخصص ممیزی معاونت خرید راهبردی در ادامه گفت: این کتاب نوشته تارا اسوارت،کیتی چیس هولم و پل براوان است که من آن را ترجمه کردم، هدف از تالیف این کتاب، کمک و راهنمایی مدیران و رهبری سازمان برای بهره‌وری و رسیدن به اهداف سازمان از طریق تاثیر بر اعصاب وهورمون‌های مغزی است تا با تغذیه و ارتباط موثر، اعصاب مرکزی را تحریک کرده و باعث کنترل رفتار پرسنل، نشاط و کاهش استرس آنها شود.

ایرج ایسوند، دانش‌آموخته دکترای تخصصی رشته مدیریت گرایش رفتار سازمانی، از سال ۱۳۸۰ به استخدام سازمان تامین‌اجتماعی درآمد و هم اکنون در معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مشغول به‌کار است.

در خاتمه از کتاب "علوم اعصاب در رهبری" رونمایی و با اهدای لوح از مترجم کتاب تقدیر شد.

کد خبر: 60702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =