افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در زنجان

نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار، روز دوشنبه در شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، این نمایشگاه با هدف عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان با رویکرد احیای برخی هنرها و صنایع دستی و خانگی فراموش شده، توسعه تولید داخلی، ارتقای جایگاه بانوان در اقتصاد خانواده و افزایش روحیه خودباوری بانوان خانه‌دار و سرپرست خانوار برگزار شده است.

نمایشگاه مشاغل خانگی و حمایت از کسب و کارهای خرد تا دوازدهم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در زمینه‌ مواد شوینده، پوشاک، چرم دوزی، کیک و شیرینی، عروسک دوزی، سرویس آشپزخانه، تم تولد، لبنیات، خراطی چوب، تولید شمع، کفش، گیاهان دارویی، لوازم خانگی، ادویه جات، مس، فرش و گلیم فعالیت دارد.

نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد با ۲۸ غرفه با همکاری کمیته امداد، استانداری، اتاق تعاون استان و نمایشگاه کاسپین برگزار شده است.

غرفه‌داران این نمایشگاه مجریان طرح‌های اشتغال زنان سرپرست خانوار هستند که در راستای توزیع بازار فروش محصولات تولیدی آنها، این نمایشگاه برگزار شده است.

کد خبر: 60705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =