۶۷ درصد استان قزوین تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در دیدار با فرماندار آبیک گفت: ۶۷ درصد استان قزوین تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند و ماهانه ۸۸۰ میلیارد تومان به ۸۸ هزار خانوار مستمری‌بگیر پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قزوین، حجت الله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در دیدار تعاملی با مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه سنگر اصلی در شرایط کنونی جامعه صنعت و تولید است بیان کرد: با همراهی بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرائی در مسیر شکوفائی و رشد تولید ملی حرکت خواهیم کرد.

وی ضمن تقدیر از تعامل مثبت و همه جانبه تامین‌اجتماعی با مجامع برون سازمانی گفت: شهرستان صنعتی و کارگرنشین آبیک محرومیت‌های خاصی داشته و امید است به مستقل عمل کردن و تعامل با دیگر دستگاه‌های مرتبط با صنعت و اقتصاد به‌صورت تیمی، تصمیم‌گیری شود.

حمید کوزه‌گرها، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین نیز ضمن اشاره به تحت پوشش داشتن جمعیت ۶۷ درصدی استان کارگرنشین قزوین گفت: ماهانه ۸۸۰ میلیارد تومان به ۸۸ هزار خانوار مستمری‌بگیر پرداخت می‌شود و این در حالی است که بدهی کارفرمایان استان به ۱۱۰۰ میلیارد تومان می رسد.

وی در ادامه گفت: با وجود صنعتی بودن شهرستان آبیک و تحت پوشش داشتن بیش از ۹۰ درصد از جمعیت شهرستان، خواستار همراهی افزون‌تر در وصول مطالبات با رعایت حمایت از تولید داخلی هستیم.

کوزه‌گرها به ۴۲ خدمت غیرحضوری سازمان در سامانه خدمات الکترونیکی اشاره داشت و گفت: آمادگی مجموعه تامین‌اجتماعی را در جهت برپائی دوره‌های آموزشی قوانین و مقررات بیمه‌ای در مسیر شفاف‌سازی تعهدات و خدمات در درون شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های اجرائی اعلام می‌کنیم.

کد خبر: 60787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =