طرح مانا در جیرفت کلید خورد

در راستای کلید خوردن اجرای طرح مانا در شهرستان جیرفت، جزئیات و راهکارهای تعامل بیشتر بهزیستی، فنی وحرفه ای و آموزش و پرورش در نشستی سه جانبه از سوی روسای این ادارات مورد نقد وبررسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، خداداد سالاری‌زاده، سرپرست بهزیستی جیرفت به همراه رییس اداره فنی و حرفه ای و نماینده اداره آموزش و پرورش جیرفت، راهکارهای تعامل بیشتر و موثرتر این سه مجموعه را به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح مورد نقد وبررسی قرار دادند .

سالاری‌زاده، در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت همکاری مسئولانه همه اقشار و دستگاه‌های اجرایی در به ثمر رسیدن طرح‌های اجتماع محور بیان کرد: طرح فوق با رویکرد آگاه‌سازی و ارتقاء بلوغ فکری و توانمندی‌های نوجوانان و به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طراحی و به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: طرح مانا فعالیت محور و مبتنی بر اقدامات و بررسی مشکلات دوره نوجوانی است.

در ادامه حضار به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوطه به اجرای دقیق و موثراین طرح پرداختند که در پایان حسن شمس الدینی، رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان جهت برگزاری دوره های آموزشی و کارآفرینی برای نوجوانان و همچنین کریمی، نماینده آموزش و پرورش درباره ارائه لیست نوجوانان مناطق آسیب خیز شهرستان به اداره بهزیستی قول مساعد دادند.

کد خبر: 60806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =