از هر سه ازدواج یک ازدواج به طلاق می‌انجامد

رئیس ستاد ملی جمعیت عدم درک زن و مرد از تفاوت‌های یکدیگر را اصلی‌ترین عامل برای اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: آموزش تفاوت‌های زن و مرد قبل از ازدواج ضرورت دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، کاظم فروتن در اختتامیه رویداد ملی صبا گفت: از هر سه ازدواج یک ازدواج به طلاق می‌انجامد و ۴۰ درصد طلاق‌ها خانواده‌هایی هستند که حداقل یک فرزند دارند که بسیار ناراحت کننده است.

او عدم درک زن و مرد از تفاوت‌های یکدیگر را اصلی‌ترین عامل برای اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: به عنوان یک کارشناس خانواده که ۳۰ سال در این حوزه فعالیت می‌کند می‌گویم که زن و مرد از تفاوت‌های همدیگر هیچ اطلاعی ندارند و اگر در آموزش‌ها به این حوزه تمرکز کافی داشته‌باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شوند.

فروتن گفت: مراکز انتخاب همسر باید در همان زمان انتخاب همسر یعنی قبل از ازدواج این آموزش‌ها را به دختر و پسر ارائه دهند چون پس از ازدواج تأثیری نخواهد داشت.

رئیس ستاد ملی جمعیت گفت: همچنین دیگر مشکلات و اختلافات زن و مرد همه درمان‌های مختص خود را دارند و هیچ مشکلی در حوزه خانواده امروز وجود ندارد که قابل درمان نباشد اما وقتی دیر درمان می‌شوند کار دشوار می‌شود.

کد خبر: 60967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =