کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستان تامین‌اجتماعی بوعلی نکا

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران گفت: بیمارستان بوعلی نکا موفق به کسب رتبه درجه یک از دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران، رضا کاظمی‌نیا در این‌باره گفت: در راستای انجام دور پنجم اعتباربخشی بیمارستان‌ها توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان بوعلی شهرستان نکا از مجموعه مراکز درمانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران در تاریخ دهم و یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور سرارزیابان ارشد وزارت بهداشت و درمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این ارزیابی که در ۱۹ محور اصلی به منظور راستی‌آزمایی تحقق ۱۱۰ استاندارد کیفی تدوین شده در استاندارد ملی صورت گرفت، بیمارستان بوعلی نکا موفق به کسب رتبه درجه یک از دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران با بیان اینکه پیش از این بیمارستان بوعلی نکا در ارزیابی سنوات گذشته از سال ۱۳۹۵ تاکنون حائز رتبه دو شده بود گفت: با توجه به توانمندی و سطح ارائه خدمات در مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی و بیمارستان بوعلی نکا بر این باور بودیم که شایستگی این مرکز و همکاران شاغل در آن بیش از این است، اکنون شاهد آن هستیم که با اقدامات انجام شده و توسعه زیر ساخت‌ها، تجهیزات و ارتقاء فرایندها دراین مجموعه، بیمارستان بوعلی نکا موفق شد در ارزیابی اخیر اعتباربخشی ملی به شایستگی حائز رتبه درجه یک شود. کسب این مهم از یک سو یک موفقیت بوده و از سوی دیگر مسئولیت را در ارتقا کیفیت خدمات به بیماران و حفظ و نگهداشت آن بیش از پیش خواهد نمود.

کد خبر: 60976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =