دیدار مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان البرز با رئیس کانون کارگران بازنشسته استان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان البرز در دیدار با رئیس کانون کارگران بازنشسته استان گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی در بین تامین‌اجتماعی و کانون‌های کارگری و بازنشستگی استان وجود دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، نشست تعاملی مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، معاونین، تعدادی از کارشناسان و رئیس بیمارستان هشتگرد با رئیس و نماینده کانون کارگران بازنشسته شهرستان کرج در کمیته بیمه و درمان برگزار شد.

در این نشست مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان با اشاره به پیگیری راه‌اندازی پلی کلینیک تخصصی حصارک گفت: امیدوار هستیم که بزودی با انتقال کامل مدیریت‌درمان به ساختمان جدید پلی‌کلینیک تخصصی حصارک، ارائه خدمات درمانی آغاز شود.

داریوش طاهرخانی، با تشکر و قدردانی از همکاری‌های کانون‌های کارگری و بازنشستگی استان، تعامل مناسب و پیگیری امور از سوی آنان را بسیار خوب عنوان کرد.

در ادامه رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر شهرستان کرج، از خدمات و همکاری‌های مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز در ارائه خدمات درمانی، تعامل مناسب با کانون‌ها، برگزاری مرتب کمیته‌های بیمه و درمان و برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای سطح سواد سلامت سالمندان تشکر و قدردانی کرد.

قلی شادبخش، با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ جلسه آموزشی ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان در سال گذشته و آموزش بیش از دو هزار نفر از بازنشستگان بیان کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از متخصص طب سالمندان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین اقدامات بوده و نتایج بسیار مطلوبی در پی داشته است.

کد خبر: 61143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =