دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی

عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، در این جلسه که با موضوع مسائل بیمه‌ای شهرستان بهبهان و ارتقاء شاخص‌های آن برگزار شد مظلومی، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته سازمان تامین‌اجتماعی به لزوم توسعه و گسترش این خدمات در این شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم گفت: رضایت عموم مردم از ارائه خدمات، نشانگر عملکرد مثبت مدیران و مجموعه کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی است.

عبدالرضا روشنی نیز به ارائه گزارشی از خدمات این سازمان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران حوزه شهرستان بهبهان پرداخت و گفت: هم اینک در حوزه خدمات قابل ارائه، در وضعیت خوبی قرار داریم و با توجه به توسعه خدمات غیرحضوری سازمان امید است به سرعت و همچنین کیفیت بالاتری در ارائه خدمات دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: به برکت فرمایش مقام معظم رهبری، از آنجائی‌ که سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید مزین است؛ وظیفه خود می‌دانیم که با همراهی مسئولین استانی و تشریک مساعی در مورد مشکلات پیش رو همچنین استفاده از ظرفیت بالقوه همکاران خدوم و زحمتکش سطح استان در جهت تحقق این شعار گام برداریم.

کد خبر: 61234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =