اجرای طرح نظارت جامع مهارت «نجم» در استان ایلام

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام از اجرای طرح نظارت جامع مهارت «نجم» در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، مجید ولی‌زاده با بیان این مطلب گفت: در این طرح بازرسان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طی یک هفته از تمامی مراکز آموزشی و کارگاه‌های استان بصورت دقیق بازدید خواهند کرد که هدف این طرح آسیب‌شناسی و استفاده از تجربیات کارگاه‌های موفق استان به منظور افزایش بهره‌وری است.

وی با بیان اینکه این طرح همچنین به منظور نظارت، بررسی نقاط ضعف و قوت و تحلیل آسیب‌های آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می شود افزود: هدف از اجرای طرح جامع مهارت «نجم»، کیفیت‌بخشی، اصلاح و افزایش بهره‌وری آموزش‌های مهارتی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام با اشاره به نام‌گذاری شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور جهت پیشرفت اقتصادی، بیان کرد: لازمه اجرای این مهم، روی آوردن به آموزش‌های مهارتی است.

ولی‌زاده ادامه داد: در پایان این طرح، نقاط ضعف و قوت استان‌های کشور در بخش مهارت با توجه به پیشرفت تکنولوژی زیر ساخت‌ها شناسایی و برای اجرا به مراجع ذیربط ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام تاکید کرد: تلاش می‌شود از پتانسیل‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش صنعت، خدمات، کشاورزی، اقتصادی و.. استفاده شود.

کد خبر: 61284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =