بانک‌های عامل ایلام تسهیلات تبصره ۱۸ را تا پایان شهریور پرداخت کنند

استاندار ایلام گفت: پرداخت ۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات مربوط به تبصره ۱۸ ادارات باید تا پایان شهریورماه توسط بانک‌های عامل دولتی و خصوصی محقق شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ایلام، حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای اشتغال استان بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید طرح‌ها را از نظر اشتغال، درصد پیشرفت فیزیکی و سنجش میزان بهره‌وری در تولید مشخص و بعد از اعلام سقف بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات، این پروژه‌های اولویت دار را به بانک‌های عامل معرفی کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته تسهیلات اشتغال‌زایی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ از مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان مصوب به یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان برای ۹۵۴ طرح افزایش یافت که فعالیت این طرح‌های اشتغالزا موجب تحول در رشد و تولید استان و رفع بخشی از معضل بیکاری می‌شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در بخش پرداخت تسهیلات برای طرح‌های اشتغالزا در پایان سال جاری عملکرد فراتر از سقف تعیین شده داشته باشند گفت: تحقق این موضوع به همکاری بین بخشی دستگاه‌ها در معرفی طرح‌های اولویت‌دار و بانک‌های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات بستگی دارد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ برای دستگاه‌های اجرایی همچون سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهزیستی، راه و شهرسازی، کمیته امداد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و صنعت نفت در نظر گرفته شده است.

وی از ادارات خواست از طریق وزارتخانه‌های متبوع خود نسبت به تعیین تکلیف سهم تسهیلات اشتغالزایی در مورد تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان هفته اقدام کنند تا روند پرداخت این تسهیلات شتاب گیرد.

کد خبر: 61285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =