سامانه جستجوی شغل ارتقاء یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، از ارتقاء سامانه جستجوی شغل در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی، با اشاره به اینکه پیدا کردن شغل مناسب یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از مردم است، افزود: در حال حاضر سامانه‌ها و پلتفرم‌های مختلفی برای جستجوی شغل‌های مختلف به وجود آمده‌اند. سامانه جستجوی شغل به نشانی shoghl.mcls.gov.ir از دی ماه سال ۱۴۰۰ توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروع به کار کرد که در این مدت ارتقاء یافته است و تمامی کارجویان می‌توانند با مراجعه به این سایت فرصت‌های شغلی مناسب خود را مشاهده و بررسی کنند.

وی بیان کرد: از آنجا که تمامی کاریابی‌های داخلی به دستور دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار، ملزم به ثبت اطلاعات عملکرد خود در سامانه هستند، این سامانه می تواند، جامعه بزرگتری از کارفرمایان و کارجویان را به یکدیگر، متصل کند.

کاشانی با اشاره به اینکه در این سامانه هم کارفرمایان و هم کارجویان، گزینه های انتخابی بیشتری خواهند داشت، گفت: با درج اطلاعات و رزومه کارجویان، در سامانه، در صورتی که به مهارت و تخصص خاصی نیاز داشته باشند، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز می‌تواند با پیش بینی نیروی کار، کارجویان را به سمت مهارت‌آموزی و کسب تخصص، سوق داده و بستر کار آنها را فراهم آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: این سامانه کاملا رایگان است و کارفرمایان و افرادجویای کار در سراسر کشور می توانند بدون هزینه وارد سامانه شده و ثبت نام کنند.

کد خبر: 61294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =