دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان با هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته استان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان با حضور در کانون بازنشستگان استان با هیئت مدیره و اعضا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، حسین حداد، رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل اصفهان در کانون و تقدیر از زحمات همکاران استان گفت: تعامل و هم‌افزایی در این جلسات موجب تسریع امور بازنشستگان می‌شود.

حسن هاشمی، رئیس کانون بازنشستگان شهر اصفهان به جایگاه، اهمیت و افراد تحت پوشش سازمان اشاره کرد و گفت: برنامه توسعه هفتم مشکلاتی دارد که باید کارشناسی و تجزیه و تحلیل شود.

هاشمی به قسمتی از برنامه هفتم توسعه، مرتبط با سازمان پرداخت و گفت: بازنشستگان از مدیران سازمان انتظار دارند که از حق و حقوق ذینفعان صندوق بین النسلی تامین‌اجتماعی دفاع کنند.

مرتضی حاجی کاظمی، مدیر کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان نیز ضمن تشکر از کانون‌های بازنشستگان به‌عنوان بازوی سازمان گفت: در سه ماهه اول سال‌جاری چندین جلسه با هیات مدیره و اعضا کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان و شهرستانها و خانه کارگر تشکیل شده و مسائل و مشکلات موجود در قالب هم اندیشی به بحث و گفتگو گذاشته شده است.

حاجی‌کاظمی گفت: برنامه هفتم توسعه باید با در نظر گرفتن منابع پایدار و پایداری منابع سازمان مورد بررسی و نقد قرار گیرد و موضوعات مرتبط به ذینفعان سازمان با دقت بررسی و جهت اصلاحات به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

کد خبر: 61299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =