توان تولید تایر در هر سایزی را داریم

مدیرعامل گروه صنعتی بارز، از توان این گروه برای تولید تایر در هر سایز جدیدی که صنعت خودروسازی کشور به آن نیاز داشته باشد، خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، اولین همایش «روایتگران پیشرفت» با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی کشور به میزبانی استان کرمان و با هدف آشنایی فعالان رسانه با دستاوردهای نظام در عرصه‌‎های مختلف برگزار شد. این همایش با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیات دولت برگزار شد و درروز پایانی آن، شرکت‌کنندگان از مجتمع لاستیک بارز، یکی از شرکت‌های گروه اقتصادی تامین‌اجتماعی بازدید کردند.

در این بازدید، جمال میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز با بیان اینکه سال ۷۲ تولیدات مجتمع بارز کرمان با تولید تایر خودرو پیکان آغاز شد، از روند پیشرفت بارز سخن گفت و افزود: در حال حاضر تایر هواپیما نیز که دارای شرایط و فناوری و حساسیت بالایی است در گروه صنعتی بارز تولید می‌شود.

مدیرعامل بارز با اشاره به این‌که امروزه گروه صنعتی بارز با فناوری روز دنیا در حال فعالیت است، اعلام کرد: در سال گذشته تولید ۳۰ سایز جدید تایر در این مجتمع آغاز شد و در حال حاضر امکان تولید هر سایز جدیدی که صنعت خودروسازی کشور به آن نیاز داشته باشد، فراهم شده است.

میرزایی با بیان اینکه سال گذشته رکورد تولید تایر در بارز شکسته شد، افزود: طرح توسعه افزایش تولید حدود ۱۱۰ هزار تنی جدید این مجتمع نیز با حمایت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) و گروه توسعه ملی تعریف پروژه شده است.

وی هدف‌گذاری گروه صنعتی بارز را کاهش هزینه‌های تولید و بهبود کیفیت اعلام کرد و مجموعه بارز را که دارای دانش فنی به‌روز تولید تایر در دنیا است، افتخار بزرگی برای کشور دانست.

کد خبر: 61310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =