فرداساز تلفیق رویکرد پژوهشی با هنر در حوزه سیاست‌های جمعیتی کشور  است

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آهنگ‌آتیه با اشاره به رویکرد علمی -پژوهشی موسسه در ورود به ترویج سیاست‌های جمعیتی گفت: کلیت موضوع جمعیت به عنوان یکی از محورها و رویکردهای  عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در یکسال اخیر است و خوشبختانه در این مدت هر یک از مجموعه‌های مختلف سازمان برنامه‌های اجرایی در این‌باره به انجام رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، روح‌اله عطاریان امروز ( ۳۰ خرداد) در آیین افتتاح رویداد فرداساز با اشاره به ورود جدی‌تر معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان به عنوان متولی اصلی، امور مشاوره و زنان و به تبع آن موسسه آهنگ‌آتیه به حوزه جمعیت و سیاست‌های جمعیتی افزود: آهنگ آتیه به عنوان بازوی اجرایی و رسانه‌ای سازمان مبنای انجام کار در حوزه جمعیت را بر پشتوانه رویکرد علمی و پژوهشی گذاشته است که بر اساس این مهم بتوانیم نقشه راهی اثربخش و عملیاتی و نه صرفا هنری ترسیم کنیم.

مدیرعامل آهنگ آتیه افزود: تلاش همکاران پژوهشی و تحقیقاتی موسسه در یکسال گذشته بر این بوده که عوامل موثر در رشد جمعیت را احصا کنند و طبق اولویت‌بندی‌های مدنظر نقشه راه عملیاتی در این زمینه ترسیم شد.

او با اشاره به عوامل متعدد اثرگذار بر جوانی و افزایش جمعیت گفت: رویداد فرداساز یکی از برنامه‌های فرهنگی مدون در نقشه راه ترسیم شده موسسه است. اینکه در گام با برگزاری این رویداد از هنر تجسمی و ابزار پوستر برای بیان ضرورت فرزندآوری و لزوم جوانی جمعیت بهره ببریم.

عطاریان گفت: سعی ما بر این است که در این زمینه حوزه هنری و فرهنگی را کاملا هدفمند و بر اساس یک نقشه عملیاتی کاملا مدون پیش ببریم و امیدواریم که به نتایج و اثرگذاری خوبی در سطح جامعه دست یابیم.

او با مروری بر فعالیت‌های فرهنگی موسسه در سال گذشته افزود : آهنگ‌آتیه پیشتر نیز در حوزه فرهنگ‌سازی بیمه‌های اجتماعی از جمله زنان خانه‌دار و دانشجویی و همچنین معرفی خدمات عمومی سازمان رویدادهایی را برگزار کرد.

عطاریان افزود: فرداساز اولین رویداد اجرایی حوزه جمعیتی توسط موسسه است و بر ترویج حمایت‌های همسران از همدیگر، ضرورت تعدد فرزندان و نعمت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و حمایت آنها از فرزندان و همسران با استفاده از ابزار هنر است و امیدواریم آثار خوبی خلق شود و ضمن برگزاری نمایشگاه‌هایی در خور از آثار، زمینه تولید و انتشار محصولات فرهنگی _ ترویجی دیگری از آن آثار فراهم شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آهنگ‌آتیه تاکید کرد: امیدواریم در ادامه راه این توفیق حاصل شود که طرح‌ها و برنامه‌های منسجم و اثرگذار دیگری با همکاری معاونت فرهنگی و دیگر مجموعه‌های سازمان تأمین اجتماعی در زمینه فرهنگ‌سازی بخش‌های مختلف سیاست‌های جمعیتی کشور بر اساس نقشه راه مدون موسسه فراهم شود.

کد خبر: 61323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =