موفقیت شرکت نفت ایرانول در اورهال پالایشگاه روغن‌سازی تهران

عملیات تعمیرات اساسی (اورهال) واحد تصفیه با فورفورال (F.E.U) پالایشگاه روغنسازی تهران ایرانول پس از ۷ سال با هدف افزایش راندمان تولید، بالا بردن کیفیت محصولات و جلوگیری از اتلاف منابع انجام شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شرکت نفت ایرانول، این اقدام با توجه به آخرین اورهال انجام شده در واحد تصفیه با فورفورال(F.E.U) پالایشگاه روغن سازی تهران در سال ۱۳۹۵ ، در اردیبهشت‌ ماه سال جاری جهت جلوگیری از اتلاف منابع، افزایش راندمان و همچنین کاهش توقفات عملیاتی، نسبت به انجام تعمیرات اساسی واحد فورفورال اقدام شد.

بر اساس این گزارش، در سالی که به نام " مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری شده، تعمیرات اساسی واحد فورفورال FEU، اجرای Tie-Inهای پروژه افزایش راندمان واحد موم گیری، پروژه تعویض مخزن TK-۱۳۰۱ و تعویض وصل V-۱۴۰۹ بطور همزمان به بهره برداری کامل رسید.

در راستای اجرای این پروژه، طبق برنامه ریزی صورت گرفته تعداد ۵۴۶ فعالیت تعمیراتی با صرف حدود ۴۰،۰۰۰ نفر ساعت نیروی انسانی مداوم و شبانه روزی و در مدت زمان ۲۰ روز کاری در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در پالایشگاه روغن سازی تهران اجرا شد.

این مهم با همکاری واحدهای تعمیرات، مهندسی فرآیند، بازرسی فنی، مهندسی عمومی، ایمنی و آتش‌نشانی ، طرح و توسعه، بازرگانی و انبار قطعات یدکی انجام و تمامی مراحل عملیات اورهال توسط مهندسان، متخصصان و کارگران پالایشگاه روغن‌سازی تهران انجام شد.

کد خبر: 61331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =