به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان کرمانشاه، اسکندر کاکایی با اشاره به تکریم ارباب رجوع، انجام و ارائه خدمت صادقانه به مراجعان را باعث آرامش محیط کار دانستند.
شرایط خاص سازمان و تأثیر وصولیهای جاری و معوق، برنامهریزی جهت نیل به اهداف سازمان، ایجاد و بسترسازی جهت فرهنگ بیمهای در شهرستان، توجه به برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ بصورت مستمر، تاکید بر بازرسیهای کارگاهی به موقع و دقیق، از نکات مورد اشاره وی بود.
کاکایی همچنین بر اجرا و پیگیری بخشودگی جرایم بیمهای و پیگیری حسابرسی شرکتها تاکید کرد.
در ادامه رئیس اداره حراست نیز ضمن تاکید بر احترام واکرام ارباب رجوع، مطالبی درباره نحوه و ارشاد صحیح مراجعینی که ضوابط حجاب شرعی را رعایت نمیکنند بیان کرد.
در این دیدار رئیس شعبه دالاهو نیز ضمن خیر مقدم با بیان مسائل وچالشهای سازمان، روند اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ در شعبه را گزارش کرد.
در ادامه مسئولین واحدها نیز انتظارات و دیدگاههای خودرا در فضایی صمیمی با مدیرکل در میان گذاشتند.
نظر شما