ثبت بیش از ۷۰۰ درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای توسط کارفرمایان گیلانی

سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان از ثبت بیش از ۷۰۰ درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای توسط کارفرمایان استان در نخستین ماه اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، به دنبال ابلاغ طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای از ابتدای خردادماه سال‌جاری و مشخص کردن فرصت سه ماهه برای کارفرمایان مدیون جهت بهره‌برداری و تعیین تکلیف بدهی‌ها، در نخستین ماه اجرای این طرح بیش از ۷۰۰ کارفرمای گیلانی اقدام به ثبت درخواست کردند.

کیوان مرتضوی، سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان با بیان اینکه این طرح با هدف کمک به کارفرمایان مدیون و همسو با شعار سال و مساعدت به واحدهای تولیدی صنعتی از اول خردادماه در سراسر کشور آغاز و سه ماه ادامه خواهد داشت افزود: تمامی واحدهای کوچک ( تا ۵۰ نفر بیمه شده ) و متوسط ( بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بیمه شده ) مشروط به اینکه سطح اشتعال خود را نسبت به لیست اسفندماه سال ۱۴۰۱ حفظ کرده باشند با ارائه مدارک مستدل و ضمانت‌نامه‌های معتبر می‌توانند از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه در اولین ماه اجرای بخشودگی جرائم طی خرداد سال‌جاری بیش از ۷۰۰ کارفرما ثبت درخواست خود را انجام داده‌اند، بیان کرد: ۴۰ درصد این تعداد تاکنون نسبت به تعیین تکلیف و تقسیط اقدام کرده‌اند.

سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان ادامه داد: این تعداد بیانگر سهم ۶/۵ درصدی استان از مجموع ۱۱۰۰۰ ثبت درخواست در سطح کشور است که نشان از استقبال مناسب کارفرمایان از اجرای این طرح دارد.

متقاضیان فرصت دارند درخواست خود را از طریق منوی پیش‌بینی شده در بخش کارفرمایان سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir تا پایان مرداد سال‌جاری به ثبت برسانند.

کد خبر: 61427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =