آغاز مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت

مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور از آغاز مسابقات افراد دارای معلولیت در بخش‌های زنان و مردان از امروز سوم تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، شاهین امینی درباره آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی افراد دارای معلولیت گفت: جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت در سال ۱۴۰۲ در مجتمع شهید عظیمی بابلسر از سوم تا هشتم تیرماه با مسابقات زنان دارای معلولیت ادامه دارد.

او افزود: این هفته از مسابقات در رشته‌های انفرادی و تیمی زنان برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌ها بر این است بیش از ۷۰۰ ورزشکار در این مسابقات حضور داشته باشند.

امینی در زمینه رشته‌های حاضر در این مسابقات گفت: مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت‌شنوایی در رشته‌های شطرنج، آمادگی جسمانی، دو ومیدانی و تنیس و در مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت بینایی رشته‌های شطرنج، آمادگی جسمانی، دوومیدانی B۱ و دوومیدانی B۳ و رشته‌های ورزشی افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی شامل ویلچررانی، فوتبال‌دستی، شطرنج و تنیس روی میز است.

مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی همچنین از برگزاری مسابقات مردان دارای معلولیت از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ تیرماه در رشته‌های اعلام شده خبر داد.

کد خبر: 61472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =