ایجاد سه هزار فرصت شغلی جدید در قزوین طی سال جاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین از ایجاد سه هزار فرصت شغلی جدید در این استان در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان معادل ۷۹.۴ درصد تعهد اشتغال در استان بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عین‌الله کشاورز ترک با بیان این مطلب گفت: برای سال جاری، سهم بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در ایجاد فرصت شغلی مشخص شده تا جایی که ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید برای امسال در این استان هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعهد ایجاد ۲۶ هزار فرصت شغلی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قزوین قرار گرفته بود، گفت: در این راستا نیز با تحقق ۱۰۸ درصدی، بالغ بر ۲۸ هزار شغل جدید در استان فرآهم آمد تا جایی که در حوزه اشتغال با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته شاهد فضای کسب و کار مناسبی در سطح استان بودیم.

کشاورز ترک با اشاره به میزان تعهد ثبت اشتغال از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد اشتغال، خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه و شهرسازی، آموزش فنی و حرفه‌ای، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج سازندگی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، شرکت توزیع نیروی برق، پارک علم و فناوری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، آموزش و پرورش، شرکت گاز و صندوق کارآفرینی امید بیشترین میزان تعهد اشتغال مصوب استان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین با اشاره به فعالیت ۳۲ دفتر کاریابی حضوری و اینترنتی در سطح استان، بیان کرد: برای امسال نیز از طریق این تعداد دفاتر کاریابی ایجاد پنج هزار فرصت شغلی جدید در سطح استان نیز در نظر گرفته شده است.

کشاورز ترک اضافه کرد: طی سال جاری همچنین فعالیت‌هایی نیز در زمینه ایجاد اشتغال در روستاهای سطح استان و مشاغل خانگی در نظر گرفته شده تا در راستای هدف گذاری‌های مشخص و تعیین شده نسبت به ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در جهت تعهد اشتغال منطقه اقدام خواهیم کرد.

کد خبر: 61486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =