ثبت بیش از ۴ هزار شغل در سامانه رصد استان البرز

استاندار البرز گفت: از ابتدای امسال چهار هزار و ۶۷۶ اشتغال در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، مجتبی عبداللهی در سومین نشست قرارگاه جهادی اشتغال استان گفت: آمار اشتعال ایجادی استان البرز درسال گذشته ۵۶ هزار و۷۱۰ نفر است و استان البرز در ثبت اشتغال ایجادی با ۱۳۰ درصد افزایش رتبه نهم را کسب کرده است.

استاندار البرز افزود: توجه به اشتغال جوانان، افزایش سهم زنان، افزایش سهم دانش‌آموختگان دانشگاهی و بهبود نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال، ازاولویت‌های امسال قرارگاه جهادی اشتغال استان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال چهار هزار و ۶۷۶ شغل درسامانه ملی رصد ثبت شده است گفت :باید تا پایان تیر۶۲ هزار شغل را وارد سامانه رصد کنیم و تعهدها و آمار اشتغال باید ماهانه به طور کامل ثبت شود.

استاندار البرز بر تحقق ۷ درصدی اشتغال ایجادی تا پایان خرداد و فاصله ۱۹ درصدی تا هدف در این بازه زمانی تاکید کرد و گفت :باید با تلاش اعضای این قرارگاه، مشکل کمبود کارگر در تمام شهرک‌های استان را مرتفع کنیم.

عبدالهی بر توسعه کسب وکارهای فناورانه، آموزش و دوره سه ماهه دانشجویان در سازمان فنی وحرفه‌ای، کسب مهارت دانشجویان و استفاده از سامانه جستجوی شغل و ارائه اطلاعات کارفرمایان در این سامانه برای جذب کارگر تاکید کرد.

کد خبر: 61509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =