پنج محله از شهرهای لرستان تحت پوشش طرح ۲۰۲۰ هستند

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: پنج محله از شهرهای استان تحت پوشش طرح ۲۰۲۰ قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، همایون عمودی‌زاده با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اصلی طرح توانمندسازی محلات، برخورداری از یک مدل اجرایی مشخص است گفت: جهادی بودن طرح توانمندسازی محلات ویژگی مهم طرح ۲۰۲۰ است و مهمترین و بارزترین ویژگی طرح جهادی، ایثار و عدم توجه به منافع شخصی فعالان جهادی است.

وی افزود: محلات کم‌برخورداری که از نظر رشد شهری دچار مخاطره و آسیب هستند براساس طرح ۲۰۲۰ به آنها خدمات حمایتی و مددکاری ارائه می‌شود تا به مرحله توانمندسازی برسند.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه در طرح ۲۰۲۰ پنج محله در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و الیگودرز شناسایی شدند تا به آنان خدمات فوق ارائه شود ادامه داد: محله اسدآبادی، کرگانه و پشت‌بازار در خرم‌آباد، بوعلی در کوهدشت و مالاریا در الیگودرز تحت پوشش طرح ۲۰۲۰ قرار گرفتند.

عمودی‌زاده بیان کرد: خدمات مددکاری، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین اهالی این محلات انجام و آنان از خدمات مشاوره‌ای و مددکاری نیز بهره‌مند می‌شوند تا به توانمندسازی مدنظر برسند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و استعدادیابی در اولویت طرح توانمندسازی محلات قرار دارد درباره طرح توانمندسازی اجتماع محور گفت: این طرح در همه مناطق حاشیه‌ای و محروم لرستان در حال انجام است.

کد خبر: 61531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =