دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی همدان با رییس و اعضای هیات مدیره اتاق اصناف استان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان به همراه معاون منابع بیمه‌ای اداره کل و رییس اداره روابط عمومی وامور فرهنگی با رییس و اعضای هیات مدیره اتاق اصناف استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، جواد جمور در این دیدار ضمن گرامی‌داشت روز ملی اصناف و تبریک این مناسبت به رییس و اعضای هیات مدیره اتاق اصناف استان همدان گفت: با توجه به این که قوانین و مقررات سازمان تامین‌اجتماعی یکی از الزامات مهم هر کارفرمایی است و معمولا کارفرمایانی که به این مهم بی‌توجه هستند بعدا دچار مشکلات عدیده می‌شوند لازم است کارشناس حوزه منابع و تعهدات بیمه‌ای اداره کل تامین‌اجتماعی درکلاس‌های آموزشی اصناف که در اتاق برگزار می‌شود حضور یابند و قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی را تدریس کنند.

وی با اعلام آمادگی برای هرگونه تعامل و همکاری با اتاق اصناف افزود: ماده ۱۴۸ قانون کار و ماده ۶۶ قانون تامین‌اجتماعی و سایر مواد قانونی باید برای کارفرمایان اصناف تشریح شود تا در آینده مشکلی پیش نیاد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان با ارائه گزارشی از وضعیت بیمه‌شدگان استان افزود: بیش از ۹۰ هزار نفر از سازمان در استان همدان مستمری دریافت می‌کنند و بیش از ۸۱۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش هستند که باید تمهیداتی برای ارائه مطلوب خدمات به بیمه‌شدگان اندیشیده شود.

محمد ارغوان، رییس اتاق اصناف استان همدان نیز با ابراز سپاسگزاری از حضور مدیرکل استان در اتاق اصناف گفت: اتاق اصناف نیز آمادگی هرگونه همکاری با سازمان تامین‌اجتماعی را دارد.

کد خبر: 61563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =