پیوستن ۱۱۷ فروشگاه در سیب و سوران به طرح کالابرگ الکترونیکی

۱۱۷ واحد پذیرنده فروشگاهی در شهرستان سیب و سوران از طریق برنامه کاربردی «شما» به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند و به شهروندان متقاضی از اعتبار کالابرگ خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، فرهاد سپاهی، مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیب و سوران با اعلام این خبر گفت: طرح کالا برگ الکترونیکی یکی از طرح‌های دولت در راستای حمایت از معیشت خانوارهای کم درآمد است که در پی آن، ۱۱ قلم کالای اساسی به صورت یارانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: جامعه هدف عمده طرح کالا برگ الکترونیکی در سیب و سوران خانوارهای روستایی، عشایری و مددجویان نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد حضرت امام(ره) و سازمان بهزیستی هستند.

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران ادامه داد: برنامه‌های خوبی در شهرستان برای آموزش و معرفی کالابرگ الکترونیکی با حضور مردم در مساجد و مکان‌های عمومی و همچنین میزهای خدمت برگزار شد که استقبال مردم سیب و سوران را به همراه داشت.

سپاهی تأکید کرد: هیچ نگرانی درباره تهیه اقلام مورد نیاز فروشگاه‌ها وجود ندارد و شهروندان در نقاط مختلف شهرستان می‌توانند با فراغ بال و آسودگی خاطر از بین ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

کد خبر: 61636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =