جلسه آموزشی قوانین و دستورالعمل‌های پزشکان معتمد و شوراهای پزشکی خوزستان

دومین جلسه آموزشی قوانین و دستورالعمل‌های پزشکان معتمد و شوراهای پزشکی با حضور کلیه پزشکان معتمد استراحت‌های پزشکی و روسای شوراهای پزشکی در سالن جلسات مدیریت‌درمان تامین‌اجتماعی استان تشکیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، علی ولی‌منش، رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی تامین‌اجتماعی خوزستان هدف از برگزاری این گونه جلسات را اهمیت به مقوله آموزش عنوان کرد و گفت: هرچه آموزش در مجامع و سازمانه نهادینه شود آن سازمان همیشه پویا و با نشاط است.

ولی‌منش تاکید کرد: هدف دوم ما از این جلسه، ارائه گزارشی از بازرسی‌های حضوری سال قبل و بیان مشکلات و نواقص است تا با همفکری و استفاده از خردجمعی و تجربیات پزشکان معتمد بتوانیم در ادامه راه با کیفیت بهتر و کمترین ایراد به بیمه‌شدگان عزیز، ارائه خدمت کنیم.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی تامین‌اجتماعی خوزستان در پایان گفت : انتظار داریم کلیه پزشکان معتمد و شوراهای پزشکی به‌عنوان منابع نظارتی و مورد اعتماد سازمان با دقت و حساسیت بیش از پیش و بر اساس «کتاب محدوده بیماری‌ها و استراحت‌های پزشکی» که مرجع علمی سازمان هست عمل کنند.

کد خبر: 61640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =