۴ درصد سهمیه اشتغال در آزادشهر محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به تعهد اشتغال یک‌هزار و ۶۵۷ نفری در آزادشهر ،‌ از تحقق ۴ درصدی سهمیه اشتغال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، حسینعلی خواجه‌مظفری امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر بیان کرد: مهمترین چالش اقتصادی و اجتماعی پیش روی کشور ما، مسئله بیکاری است؛ به نحوی که می‌تواند متغیرهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… دستخوش تغییر کند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر اشتغال ثبت شده در سامانه رصد را به صورت مستمر و به دقت انجام خواهیم داد؛ افزود: هدف ما این است آمارهای اعلام شده در کمال راستی‌آزمایی و صحیح به مردم اعلام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: از تعداد یک هزار و ۶۵۷ نفر تعهد اشتغال آزادشهر در سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۶۱ نفر در سامانه هوشمند رصد اشتغال این شهرستان به ثبت رسیده است که تحقق ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

خواجه‌مظفری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در زمینه اشتغال تعهد شده در شهرستان آزادشهر بیش از پیش کوشش کنند و با تلاش جهادی وضعیت موجود را ارتقا دهند.

به گفته وی؛ در بحث مشاغل خانگی، اعتبار امسال استان گلستان مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان است که مبلغ ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به شهرستان آزادشهر اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: 61794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =