آغاز ثبت نام تعاونی‌ها در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور در استان کرمانشاه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از آغاز ثبت نام تعاونی‌ها در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره در شهریور ماه سال جاری و همزمان با فرا رسیدن هفته تعاون برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی با بیان اینکه مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های تعاونی می‌توانند از یازدهم تیرماه جاری از طریق سامانه جامع و هوشمند تعاون اقدام به ثبت‌نام کنند، گفت: مهمترین شاخص انتخاب تعاونی‌های برتر در سال جاری، رعایت اصول بین‌المللی تعاون، از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضا به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضا، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع‌رسانی و توجه به جامعه و محیط زیست است.

وی افزود: مدت ثبت‌نام تعاونی‌های استان از ۱۱ لغایت ۳۰ تیر ماه بوده و پس از ثبت نام در سامانه، مراحل رتبه‌بندی و داوری انتخاب تعاونی‌های برتر انجام خواهد شد.

احمدی ضمن تاکید بر ثبت نام شرکت‌های تعاونی‌ها استان در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور، بیان کرد: تعداد بیشتر تعاونی‌ها و حضور تعاونی‌های موفق در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور نشان از توانمندی بخش تعاون استان و موفقیت این بخش دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳هزار و ۲۶۹ شرکت تعاونی در استان کرمانشاه فعال هستند افزود: این تعداد تعاونی برای ۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر از هم استانی‌ها شغل ایجاد کرده‌ است.

کد خبر: 61795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =