پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در دو ماه گذشته

بانک رفاه کارگران در ماه‌های اردیبهشت و خرداد سال جاری بیش از ۱۱.۱۶ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از بانک رفاه، این بانک در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از ۸,۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری در مجموع ۴,۲۳۴ فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۸,۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده‌ است.

براساس این گزارش و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد ۵۴,۷۲۰ متقاضی نیز تا پایان روز چهارشنبه ۷ تیر ماه سال جاری در صف دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از بانک رفاه کارگران قرار دارند.

از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ماه این بانک در مجموع ۶,۲۴۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۱۲,۴۶۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین در ماه‌های دوم و سوم سال جاری از سوی بانک رفاه بیش از ۲,۶۶۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.

بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد ۵۳,۴۳۹ متقاضی نیز تا پایان روز چهارشنبه ۷ تیر ماه سال جاری در صف دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری از بانک رفاه کارگران قرار دارند.

بانک رفاه کارگران از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ماه در مجموع ۷,۲۱۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ بیش از ۴,۱۴۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

کد خبر: 61829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =