سرعت رسیدگی به پرونده‌های مشاغل سخت و زیان‌آور افزایش می‌یابد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، درباره تسریع در انجام پرونده‌های مشاغل سخت و زیان‌آور، رایزنی‌های کارشناسی به عمل آوردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام‌خواه گفت: انجام بازرسی‌های مربوط به مشاغل سخت و زیان‌آور در استان خراسان شمالی و تعیین تکلیف پرونده‌های مزبور با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوطه در آینده‌ای نزدیک سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تلاش کارکنان این اداره کل و دستگاه‌های متولی، موضوع رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های مشاغل سخت و زیان‌آور در سال گذشته از ۹۰ روز به ۳۰ روز کاهش یافته است.

اسلام خواه افزود: پرونده‌های مزبور با توجه به اهمیت آن از نظر رسیدگی و احقاق حق متقاضیان و همچنین صندوق‌های بازنشستگی باید با دقت و توان کارشناسی بالا صورت گیرد که در همین رابطه دستگاه‌های اجرایی متولی در استان با دقت نظر خاصی در این رابطه اظهار نظر انجام خواهند داد.

وزارت کار با انجام بازرسی‌ها و تشکیل کمیته‌های حفاظت فنی و برگزاری کارگروه‌ها و کارگاه‌های آموزشی سعی بر این دارد تا با حذف عوامل سخت و زیان‌آور در محیط کار ضمن ایجاد فضایی امن سلامت جامعه کار و تولید را به حد چشمگیری ارتقاء بخشد.

کد خبر: 61873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =