تجلیل از گزینشگران نمونه هسته گزینش تامین‌اجتماعی خوزستان

در جلسه هم‌اندیشی مدیران تامین‌اجتماعی خوزستان از گزینشگران نمونه هسته گزینش تامین‌اجتماعی استان تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت با حضور عبدالرضا روشنی مدیرکل، هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان، محمدرضا اسمی‌پور مدیر هسته گزینش تامین‌اجتماعی استان و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد گزینشگران نمونه هسته گزینش استان با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

اسمی‌پور در این برنامه به همکاری متقابل با مدیریت درمان و اداره کل تامین‌اجتماعی اشاره و بیان کرد: در یک سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی کارکنان هسته گزینش، دو هزار و ۱۱۸ پرونده شامل بکارگیری نیروهای پیمانی، شرکتی و پزشکان ساعتی، تمدید قرارداد، تبدیل وضع به قطعی و بررسی مشاغل مدیریتی مورد بررسی قرار گرفت.

هدایت اله عبدی‌زاده، مدیر درمان نیز در این جلسه، کار گزینش‌گران را علوی قلمداد کرد که با انتخاب درست و منطقی، افرادی شایسته در راستای اهداف سازمان و جمهوری اسلامی انتخاب و معرفی می‌کنند.

عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی نیز از کارکنان هسته گزینش تامین‌اجتماعی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: به همکاران گرانقدرم در هسته گزینش سازمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان که طی یکسال گذشته با توجه به موضوع تبدیل وضعیت‌ها، آزمون‌های استخدامی، تمدیدهای سالیانه و بکارگیری پزشکان زحمات بسیاری کشیدند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در پایان این جلسه با اهدای لوح از گزینش‌گران نمونه استان حمیدرضا دانش، رحیم قنواتی و الهی‌منش تقدیر و حکم سمیه نوری ممبینی بعنوان عضو جدید هسته گزینش به وی ابلاغ شد.

کد خبر: 61952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =