بیمارستان‌های شهریار، اسلامشهر، ورامین و پیشوا در صف افتتاح

وزیر بهداشت و درمان گفت: تلاش می‌شود روز بعد از افتتاح بیمارستان‌ها پذیرای مراجعه کننده‌ها باشیم و مراسم آغاز به‌کار ظاهری نباشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، بهرام عین‌اللهی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات دولت مردمی طی دو سال قبل اجرای پروژه‌های بیمارستانی بوده است و تا امروز ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و دو کلان بیمارستان حضرت مهدی(عج) و غدیر نیز امسال و در فاصله کم افتتاح شد.

وی افتتاح بیمارستان در اطراف تهران را بسیار مهم دانست و افزود: سال گذشته بیمارستان ملارد را افتتاح کردیم، بیمارستان شهریار، اسلامشهر، ورامین و پیشوا نیز در صف افتتاح قرار دارد.

عین‌اللهی گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار از سال ۷۱ کلنگ زنی شده و ۳۱ سال است مردم در انتظار افتتاح این بیمارستان هستند؛ ابتدای کار دولت پیشرفت فیزیکی ۶۷ الی ۷۰ درصدی داشته و در این شرایط تحویل گرفته شده است. اما طی دو سال اخیر کار جهادی توسط دانشگاه علوم‌پزشکی ایران برای تکمیل بیمارستان تحقق یافته است.

وی با بیان این که بیمارستان امام خمینی(ره) ۳۱۳ تختخوابی، جامع و دارای امکانات کامل است، افزود: در بیمارستان‌های جامع امکان استقرار تخصص‌های مختلف وجود دارد و نیاز به انتقال بیمار برای آزمایشات و مشاوره نیست. در بیمارستان امام خمینی(ره) ۲۲ تخت «آی. سی. یو» تعبیه شده و اتاق عمل هم در اورژانس و هم در خود بیمارستان وجود دارد و از نظر تجهیزات تصویربرداری نیز کامل است و اکنون ۷۵ درصد تجهیز شده و امیدواریم حداکثر ظرف سه ماه آینده شاهد افتتاح بیمارستان باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که طی سفر ریاست جمهوری به شهریار وعده افتتاح بیمارستان تا عید داده شده بود، اما اکنون چندین ماه از این وعده گذشته و هنوز افتتاح نشده است، با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر صادق بودن با مردم گفت: حداکثر تا مهرماه بیمارستان شهریار افتتاح می‌شود و ما پای وعده‌ها و قول‌هایمان ایستاده‌ایم.

عین‌اللهی در خصوص بیمارستان اسلامشهر نیز گفت: بیمارستان اسلامشهر نیز دو فاز دارد، که فاز اول اورژانس و درمانگاه آماده بهره‌براری است و فاز دوم را نیز بازدید خواهم کرد تا از نحوه آمادگی و پیشرفت کار با خبر شوم.

کد خبر: 62115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =